Hejsan

Har ju inte bloggat på ett tag eftersom jag hade tappat suget för det helt och orkade inte fixa nya bilder och sånt där hela tiden. Men nu saknar jag det lite iaf..
Men jag har gjort en ny blogg vet dock inte om jag kommer använda den eller fortsätta med denna?

Allting ser lika dant ut på den andra bloggen, bara att den har ett annat namn och är helt tom kan ma väl säga. Skulle vara så sjukt skönt med en total nystart så jag tror faktiskt jag tänker börja blogga på den andra bloggen istället. Skriva mer seriöst och inte lägga in massa extra "tattarinlägg" bara för att. Utan helt enkelt hålla mer ordning & mest skriva om mina hästar, som en träningsdagbok med tankar och idéer. För det känns som att den här bloggen bara spårar och jag skriver sämre för varje dag som går.

FRÅN OCH MED NU HETER MIN BLOGG Http://emeliestenstrm.blogg.se

ALLTSÅ EMELIESTENSTRM.BLOGG.SE skippa mitt Ö bara så hittar ni min blogg. Kommer upp ett inlägg där senare idag

NI HITTAR MINA NYA BLOGG HÄR!! KLICKA BARA PÅ DEN HÄR LÄNKEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0