FULL JÄVLA RULLE HELA DAGEN LÅNG!

Hahaha det här var seriöst första gången jag satte mig ner idag.. buuh dog direkt.
Har vart och tävlat med bärris idag.
KUMLA RIDKLUBB
resultat:

110 - dubbelnolla men ingen placering. HAHAHAHHA jag glömde banan i omhoppningen seriöst fick världens jävla black out, det var länge sen det hände men jaja, var helt säker på att jag hoppat fel hinder så jag bröt av och väntade på att dom skulle säga att jag var utesluten, men det var jag ju inte xD hahah asså jag skäms... Men hoppade klart banan och bärran var superfin!!! Kom några utanför placering eftersom ja, jag fick ju ganska lång tid..
120 - 0a & 6a hihi hon var jätttefiiiiin! ridningen satt som en smäck! Får tacka Markne måste jag ju säga, kom på en jävla massa saker när jag tränade för honom & som sagt det satt idag & hästen var felfri. Så TACK MARKNE!! Nej men hon var verkligen superfin så allt känns bara så himla bra och jag är lyckligast i världen!


Kommentarer
Postat av: Gabbiie

Grattis själv!! :D

2012-03-04 @ 07:26:44
URL: http://gabriellamannerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0