Sjukis

Jamen, bodaborg igår med rkk! Mitt lag med lisa och linnea vann såklart med fjorton stämplar ;) har dock 11 blåmärken på mitt ena högerben! Men allt för laget ;) har även träningsvärk i varenda liten kroppsdel idag. Sen sov jag hos bästa Lisafisa och agerade nanny till henne hahhah! Hästarna vilade idag för dom vaccinerades, men imorgon ska alla gå :) Petro ska typ veterinärbesiktas snart, något med försäkringen sen ska hon ut på annons, blääää, ångest vill inte :( men har inget val hon tar upp droppans tid kan man säga. För jag hinner inte med 4 hästar varje dag + att jag inte ens får rida ponny åldersmässigt längre. Om jag var rik skulle jag skänka henne till Lisa men nu är jag ju tyvärr inte de
:( jaja har iaf äcklig ångest över det för hon har vart min bästa vän i 8 år så detta kommer bli jobbigt.
Men nu ska jag snart försöka sova bort min feber och taggs skola imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0