Fail

Skolan rullade på som vanligt, chillar och har det trevligt med mina vänner!
Bärran skrittade på banan eftersom hon inte kunde hänga med till örsta, & det går ju inte att göra något annat än att skritta pga underlaget. Men hon var fin.

Sen åkte vi ner till ridhuset med petro och blackie, såg då att det var massa transporter och jovsisst hade vi missat att det var dressyrträning (n). Men jag fick rida iaf. Bara jag höll mig i hörnet typ. Så tar in henne i ridhuset och ska precis hoppa upp, då springer det en muuusjäveeeeeel under hennes fötter så hon blev livrädd -.- suck hon som har skött sig så himla fint hela tiden. Så blev hon stressad och reste sig en gång när jag hoppade upp, men sen gick hon väl okej. Skritta och travade bara eftersom jag inte ville störa henne som tränade. Hon har ju ändå liksom betalt för sin träning och då blir man ju inte så glad om någon annans häst hoppar o far, men jaja nöjde mig med henne där. Petro fick inte gå alls, tyvärr.


Raggie <3, nu ska jag snart äta en kycklingrulle, efter den här måltiden börjar mitt nyttiga liv (y) öhhöhhöhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0