LYCKA GHS

Helllo mina vänner!! Det var ett tag sen ni hörde av mig här, men som sagt min blogg och jag bloggar när jag känner för det om jag nu känner för det. Vilket jag gör nu.
Är dock helst slut efter denna dag på GHS med tanke på att klockan ringde 04;15 liksom.. Men har det har vart en jätterolig och lärorik resa & jag har sett massa fina hästar och fått en himla mycket insperation. Sen att min kunliga vän IRMA KARLSSON går & kommer 3a i YR-Cupen, blir så himla glad för hennes skull, bästa Irma!!
Sen har jag handlat en massa fina grejjer också vilket jag är så nöjd med.
Parlantistövlar
John whitaker ridbyxor med blingbling i typ jeansmaterial. Så fiiiina!
Blått schabrak från charlies, med jättefina kantband.
Blåa kingslandstrumpor
4 Grimskaft
2st HL täcken till storisarna

Gaaah sjukt nöjd, mest över stövlarna såklart som jag längtat så efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0