god förmiddag

Tjenare, tog mig en liten sovmorgon imorse eftersom jag iaf inte hade någon skjuts till skolan förns vid 12 om jag inte åkte iväg förns kl 8. Men har kommit fram till att jag struntar i skolan idag, har egentligen bara en normal lektion och uppgiften vi skulle göra idag var frivillig, så om jag ångrar mig och vill göra den iaf så finns det nog chans att göra den efter lovet!, så ja då har man ju faktiskt lov nudå! GÖTT!

Så då hinner jag rida alla mina hästar idag! skönt, sen ikväll blir det utgång med mina vänner! Nu ska jag köra lite egenfys på springbandet och göra lite övningar med gymbollen, sen blir det fixa stallet & om jag hinner så blir det nog plugg också, aja tjing!
gotland 1999 elr 2000 :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0