:)

Hejsan mina fina vänner!
Är så himla glad just nu, vet inte riktigt varför men allt känns liksom ganska bra. Försov mig rätt mycket till skolan idag eller det var lite med flit eftersom jag var så otroligt trött efter dagen på GHS. Så åkte in efter lunch, gött mos!
Har ridit black och bärr, började med bäriiis, red i mina nya stövlar idag (a) Guuud så fina dem är alltså!! är helt kär faktiskt. Dock har jag väl kanske lite breda fötter och med tanke på att dom är nya och tighta så klämde dom lite över knölen på foten vilket gjorde sjuuukt ont, men snart så kommer dem nog som en smäck på mina ben! Grymt nöjd med det köpet alltså!! Tillbaks till passet : Bärran har tagit det lite chill ett tag nu för hon gick omkull i hagen för ca 1 vecka sen och vart då lite varm i ena bakbenet, så ville inte anstränga det så mycket så hon har mest skrittat i en vecka nu, men så idag red jag henne lite mer normalt eftersom benet är kanon nu! Snacka om att hon hade mycket energi, sparkade bakut o hade sig :') hahah söthesten. Men när hon hade fått av sig lite energi så jobbade hon i en jättefin form och var nästan överambitiös i arbetet. NÖJD!
Blackie började jag att rida på det raka bettet som inte har fasta ringar och det gick ju åt skogen, kunde varken bromsa styra eller svänga... Så vi gick ganska direkt in och bytte träns till det som har det raka bettet med fasta ringar, då gick hon mycket bättre, även om hennes mun verkligen inte är bra nu :( Vi måste få tag på en bra tandläkare till henne, vi hade ju ute Max en gång och han var ju helt underbar med henne & det gick så himla bra. Men sen vad jag förstått så har han vart sjuk nu & jag vet inte alls hur mycket han jobbar eller så. Någon som vet? För vi skulle verkligen behöva honom nu. haha
Men iaf rörde mest på henne för att få ut lite energi & lösgöra henne, imorgon blir det träning för Lennart! :)
image description
Gud vad jag vill ha tillbaka mitt hår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0