glömde att publicera

Förlåt för att jag är sveriges största emo & alltid ska vända saker till något negativt (iaf idag) Så nu tänker jag istället använda allt negativt som har hänt idag och göra det till något negativt.
Så jag kanske ska tänka att jag hade riktigt tur som inte dog i mitt cykelfall. Eller jag borde vara glad att jag får vara i skolan och lära mig saker, tänk barnen i afrika som varken kan läsa eller skriva osv osv :) Så ett fall på cyklen och en dålig dag i skolan kanske inte var så farligt.

Hehe ska åka ner till örsta och rida klockan 9 ikväll också. JÄTTEKUL. Eftersom ridhuset är upptaget av #host dressyrfjollor# Så slutar deras träning vid 9 & jag måste verkligen rida ett pass i ridhus och hoppa en kombination innan karlstad. :) #ett eget ridhus skulle sitta fint!

Jaja nu ska jag dra mig mot örsta, hörs imorn.

saknar sommaren :(

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Haha, "Så nu tänker jag istället använda allt negativt som har hänt idag och göra det till något negativt."

2011-09-15 @ 08:13:43
URL: http://cooorre.blogg.se/
Postat av: Bea - Tävlingsryttare

Dressyrfjollor hahaha :D

2011-09-15 @ 12:57:54
URL: http://besah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0