HAJKAREN EMELIE?

Imorgon ska vi ut på HAJK & BÄSTA Karolina Svensson gjorde nyss min dag genom att låna ut sin hajkryggsäck till mig!!! Fick lite panik där ett tag om jag skulle vara tvungen att ta min lilla sketna helt vanliga ryggsäck xD.
Är hemma från skolan idag med. Är verkligen inte frisk, men det är mycket bättre! hoppas bara inte att tältsovningen som kommer ske imorgon förstör allt mitt vilande för att bli frisk denna vecka haha.
Jaja nu ska jag väl fortsätta att ha tråkigt, nästan så jag vill till skolan liksom. galen tjej?

Ska nog få med mamma på en skrittrunda i skogen sen med Petro & Bärran. Dem har ju inte gått något nu när jag har vart sjuk & imorgon åker jag ju bort. Så Blackan får nog vila tills på fredag. Kan göra gott för henne att ta in allt hon lärt sig & få en microvila. Mamma får rida bärran på banan imorgon lite lätt jogging & så rider jag henne sen på fredag när jag kommer hem från hajken! :)

Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

haha va roligt med HAJK! Hade grymt!

2011-09-07 @ 16:49:27
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0