electropop

hahaha såg någon ryssen från idol? låten kommer iaf ut på spotify redan imorgon KUNG.
Nu tänkte jag kolla det missade avsnittet av ensam mamma söker som gick samtidigt som idol på  en måndag? wtf det brukar ju alltid gå på söndagar.

Var med mamma ut och fodrade förut(första gången jag gick utanför huset idag) & så putsade jag mitt ena tävlingsträns :)

Har fått skriva om texten 3 gånger för datorn hänger sig när jag tänker ladda upp en till bild. Men det jag tänkte skriva är att jag är glad att jag valde detta dyonträns istället för det med platt nosgrimma eftersom hööks inte har kopierat detta träns än!! hihi dock skulle jag lätt kunna köpa det kopierade tränset med platt nosgrimma. fett billigt ju :o
O det är nu som bilden aldrig kommer ;)

Kommentarer
Postat av: malin tamm

Snyggt, då fick kelly och bäret lika, träning torsdag ? :-)

2011-09-05 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0