chillar galet

Ligger i min überskönaaaa hotellsäng och chillar galet! Kollar lite på tv & äter onyttiga skruvar! mumma.  Funderar på att ta mig en lång och skön dusch men mitt äckelsår på armen hindrar mig lite, gör ju så förbövelens ont när de kommer vatten på de äckliga kläbb-klibb äckel snusk ajaj såret. Men får väl offra mig lite så mamma slipper stå ut med min lukt hehehehehehehehhe HAHAHAH  nu dog jag liter på mig själv.

Jaja taggar 125 imorgon med världens finaste :') Hon har fått massa klappar, pussar & promenader + massa borstning idag så hon borde ställa upp och hoppa imorgon med :D haha

nej men allvarligt nu ska jag duscha och sen ska jag chilla vidare i min underbara säng! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0