Underbar dag :)

Hello babes, har haft en riktigt bra dag.
Fixade min iphone imorse & den funkar superduper!

Red blackie idag för första gången på en vecka också. hihi hon har fått vila lite eftersom hon var så otroligt dum på slutet. Så hon har fått gått i hagen helt utan täcken och bara fått vara en häst i en hel vecka. Hon behövde verkligen det.
När jag började rida på henne idag tjurade hon lite i början och blev rädd för massa saker så hon flög i luften några gånger, sen stannade hon och vägrade röra sig framåt & sparkade med sitt söta lilla högra bakben rakt ut :) Men efter en stund när vi väl tagit oss runt hela ridbanan och hon slutade att vara rädd för precis allt så var hon som en dröm.
Herregud så sjukt fin. Känslan som man får på den hästen är helt obeskrivligt. Men jag jobbade en del med avsaktningar (som hon blivit så duktig med) red lite volter och lite basic.
Har bara massa fina ord om henne som vill komma fram, men hon jobbar så otroligt bra med ryggen, det blir nästan svårt att sitta ner på henne ordentligt eftersom hon höjer den så. Åhhh fina häst, du är bäst.

Red även bärran lite chill, fick hoppa upp och ta några spårng med petro också, ja finns inte så mycket mer att säga om det :) Lisa ska ju tävla imorgooon :)))


Nu på kvällen var jag in med mamma till marieberg och köpte lite saker :) Typ displayskydd till mobben och ett skal av gummi, sen åkte vi till rusta och köpte ett springband! haha mamma tycker att hon är tjock och hon har ingen möjlighet att röra på sig så mycket på dagarna liksom och på kvällarna går man ju inte direkt en promenad i skogen i mörkert, så då fick det bli ett sånt :D asgöttit för mig! Så jag har faktiskt redan hunnit avverka 2km löpning på det. Nu jävlar ska man bli lite fit!
Nu väntas det god mat & lite tv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0