Resultat

dumma iphoneapp som inte funkar helt som den ska för mig :( mitt inlägg kom iaf aldrig upp.

Hoppade en 130 idag inne på öfk, galet chill att det är så nära. Mina förberedeleser blev ju inte dem bäst alltså, hahaha vi skulle åka vid 9;15 och jag klev ur sängen 9;00. Jo men gött mos. Trodde jag skulle till skolan & att det var därför mamma tjatade som en liten gnu. HAHAHAH Men vi hade ju egentligen inte bråttom men det var ju det att jag skulle hinna gå banan innan klockan 10, vi åkte vid halv 10 & jag hann gå banan på 5 min, mihihi göttit. Sen var det chill, knoppade o fixade bärran där, sen var det dags för start & ja vad ska jag säga, på framhoppningen hoppade hon finare språng än vad hon någonsin gjort. Alltså på oxern hoppade hon magisk & sista sprången kabaaam va fin hon var!

Hon var lika fin inne på banan också dock rev hon tvåan, hon får faktiskt ta på sig den lite, för vi kommer inte fel utan hon skruvar sig bara lite konstig i språnget, men resten av banan bara flöt på & jag red framåt o hejohå. Brukar alltid rida på ett mer på alla distanser med henne eftersom hon vart så seg -.- men idag red jag rätt på precis alla :D både 5&6 galoppsprång. Åhh är så sjukt nöjd! jag som skrev värsta inlägget för ett tag sen om att jag typ inte ville ha kvar henne & att jag typ inte kunde få ur henne mer liksom. Men som det kändes idag är 140 no problemo, dooooooock är hon i riktigt bra form nu, verkligen jättefin, och den är tyvärr ganska svår att hålla på henne, men nu kör viii på så får vi se hur det går. Bäääääääääästa B!

gosisen har blivit lindat & fixad inför morgondagens tävling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0