resultat

130 - 4 fel. Skitpeta tvåan idag med. Det var synd för allt annat var bra!, men fick henne inte riktigt runt vänsterskänkeln & då kan hon lägga ut vänstersidan lite och då tappar hon vänster fram i språnget och peta med dig hindret. Sen tycker jag att jag red bra och tog rätt beslut genom hela banan. Det är så skönt att hon är "tillbaka" däe hon ska vara. Hon hoppar upp sig fint tar alla möjliga lägen osv. Fiiiina häst!

Eftersom hon vart så fin den här helgen nöjer jag mig där och skippar 135 imorgon. Känns bra att sluta när man är riktigt nöjd & jobba vidare nu. Har verkligen fått massa beröm den här helgen & det är så himla kul. Åhh har världens bästa känsla!

Nu chillar jag lite hemma, men ska snart hoppa i mina vardagsrudbyxor och ut och rida på stjärnan, (blackiiiie)


Kommentarer
Postat av: Bella

Grattis till resultatet! :)

2011-11-05 @ 19:59:17
URL: http://gabriellamannerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0