2km på löpbandet, check

Efter massa gottigott kändes det underbart att springa lite. Har inte sprungit på flera dagar, men har haft knasigt ont i en muskel i låret?! Så mjukstartade med 2km idag då så får jag öka på det allt eftersom.
Var på marieberg förut efter tävlingen, eller ja efter att vi vart hemma o lämnat bärran o allt dedär.
Hittade massa fina saker & blev massa mycket mer fattigare.
Köpte iaf;
Ett par tjocka handskar från hööks,
Ett par vanliga ridhanskar eftersom jag har tendens till att slita ut alla.
Paddar att ha när man lindar benen på hästen.

Sen köpte jag massa kläder, eller en del iaf. Typ en poncho, jeansskjorta, linne, skor,typ genomskinlig randig tröja & en asstor jättemysig grå tröja. tror det var allt. Riktigt nöjd med mina köp!

Nu ska jag hoppa i duschen, sova & tagga inför morgondagen. Pusss på er

Är jag inte underbart vacker? :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0