Hello babes

Hade en riktigt trevlig utekväll igår tillsammans med massa brudar! mest Elin dock, haha. Jag vet inte om ni kollat någonting på ensam mamma söker detta året men iaf han som Hanna valde, Johan från örebro såg jag ute på krogen, seriöst vad gör en 40åring ute när det är 18 liksom. blää slisk.

Somnade runt 4 igår och vaknade upp klockan 1 idag haha liiiife! Har vart mer död än levande idag så har inte fått speciellt mycket gjort, har typ regnat hela dagen så blackan sätts igång imorgon!

Tänkte bara säga till er som tänkt rida för RKK nästa år att det är ryttarmöte imorgon klockan 18:00 i värmerummet på örsta. KOMSI KOMSI!

Mehe nu ska jag bara chilla vidare och kolla lite på tv och lata mig så mycket som bara jag kan, kanske kanske blir en springtur sen. Det får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0