God Jul!

Hejsan mina fina, nu är julafton snart över! Vilket jag tycker är ganska skönt faktiskt. Sen min mormor och morfar dog har julen aldrig vart sig lik. Så jag ser liksom inte fram emot julen så mycket som alla andra gör. Men den här dagen har ändå var helt okej, och ändå en utav dom bättre jularna så jag är glad! hade även en underbar dag igår med mina kusiner ( eller iaf vissa utav dom) haha som man säger släkten är värst, och i våran släkt är fasen den ena värre än den andra osvv. Mycket lika släktdrag man kan se och det är inte posetivt. haha

Fick bara pengar i julklapp så det var ju inte så spännande det heller men gött för mig! Sen fick jag ju även ett par ridvantar av Lisa som har såndär tocuheffekt så man kan svara i telfon oså utan att ta av sig dom. hihih bästa lilla lisa! själv ska man bjuda henne på donken som en julklapp! mihihi.

Nu ligger jag i sängen med min lilla missemosse sovandes på mina fötter! och tänker också snart sova. Imorgon ska jag rida på mina fina igen och bara njuta av att dt är jullov! :)

smullebulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0