Bäris, + träning

Red min finaste bärrabus idag, skrittade bara på banan eftersom hon fick sånna jävla styltor, så kunde inte göra så mycket mer. Men det är inte så bara. Hon var grymt fin och skrittjobb är också riktigt bra om man jobbar dom hela tiden och inte bara låter dem skritta på lång tygel. Men hon gick i jättefin form och hon trampade på fint. Bästa. Blackis fick vila för hon hade tappat en sko :(

Har en sån träningsdag idag där det är lite mer köttarpass som ingår i min träningsplanering liksom. Så tänkte kötta 1 timma på banet, bööööhuuuuuue, tror ni jag pallar? dock tänker jag ju inte spriga he´la tiden utan köra som lite intevaller och gå vissa perider osv osv sedan göra alla fucking painövningar som ska ge mig magmuskler, sen tänkter jag belöna mig själv med en apelsin.

Jaja vi hörs om ca 1½ timma då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0