wihihihi


iihhhhh lysssna på dennna serrrni, första raderna passar mig perfekt just nu! förutom tommys fula jävla skratt som man inte kan göra något annat än att skratta sönder åt xD

Jag är verkligen lycklig & jag har verkligen återfått min glädje till hästarna och allt som har med hästar att göra! jag är verkligen så grymt taggggad ooooh gud så fina hästar jag faktiskt har!!

Har inte ridit något pga av vädret idag, det har verkligen öst ner hela dagen :s eller okej inte hela dagen, men hela förmiddan spenderades med Lisa & My i stallet i hopp om att få min klippmaskin att fungera igen så vi kunde klippa klart mackan.. eftersom den strejkade häromdagen när jag klippt halva haahah. Men så klart så ville den ej fungera idag heller, meeen så åkte pappa och köpte nya skär eftersom dom andra nog var totalt slut & när vi bytte skär och skruvade lite här o lite där så funkade den perfekt igen!! wihoo så nu är mackan färdigklippt!

Medans pappa köpte nya skär så städade vi andra stallet, det blev mycket bra! jag önskar verkligen att jag kunde ha en liten Lisa i mitt stall som sprang runt och plockade saker och sopade stallgången =D undeerbart. Sen blev det även lite pizza med dom också :)

Men sen började det tamifasen att regna oxh sen har det ööst ner hela dagen.... bläääääää & det öser ner nu med såg jag precis igenom mitt fönster :( buuuh jag som verkligen vill ut o rida liiiite på min fina blackie!


Sen vill jag att det ska bli söndag också för då åker vi ner till grevagården och kollar finalerna på SM, sjukt kul + att jag får träffa massa saknade vännner :') Men jag hoppas mest på att Irma ska vinnna för hon är sjukt bra!


Bästa Irms & bästa petro!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0