give me everything tonight

 


ihhhh nya klänningen på bilden, den som kosta 49 spänn på rean ;) sånt gillas & glajjorna för 19 spänn! hehe har som jag skrev tidigare spenderat min dag med världens bästa vän becccis! vi cykla till maxi & köpte wiernerbröd & dricka o sen vidare till statoil där vi köpte sallad & sen till badet & åt upp allt! hehe. Men vi chillade där & hade de föööööör bra!!! Planerat typ hela 2012 nu också! om det blir så som vi hoppas så kommer det bli så sjukt grymt.. och jag bara längtar sönder till studenten!!!!!!!!! så ge mig 2012 nu tack!

Skriver om ridpassen ikväll efter att jag ridit blackie.


Kommentarer
Postat av: jempilini

hihi visst :D<3

2011-08-02 @ 22:48:51
URL: http://jenniferkrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0