allt flyter

vilken dag. skolan tidigt som fasen, mådde mer än pyton och ville egentligen bara ligga kvar i sängen hela dagen men icke. Men vi hade bara en kort dag idag med 3 lektioner så det är chill! :) Var hemma vid typ tolv, chillade käkae mat & gick och la mig och sov i tre timmar eftersom jag var död. Mådde mycket bättre efter min sömn & på eftermiddagen red jag tre hästar. Blackan var kung som vanligt, hoppade lite idag och heheheheheh jag höll på att flyga av när vi hoppa 5½. Hindret låg väl på 90 kanske men jag överdriver inte när jag säger att hon hoppade 1m över det :o jävlar jag flög som en liten vante på henne typ hahah men hon var himla duktig idag & hon har även gått på transporten och vi har stäängt luckan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så nu jävlar kan alla snart få se min uinderbara fina svarta häst irl ;) haha.
Dom andra två gick bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0