R-tard emelie

Cornelia om glömde att publicera:
Haha, "Så nu tänker jag istället använda allt negativt som har hänt idag och göra det till något negativt."
svar: Alltså jag insåg faktiskt mitt misstag ganska kort efter att jag hade skrivit det, men på nåt konstigt vänster så publicerades det aldrig om, så därför fick det stå kvar, vilket ändå var rätt så passande eftersom jag inte lyckades vända något som hade hänt till positivt. Så allt blev bara negativt igår! :D
Men idag är det en ny dag & den är verkligen såhäääääääär mycket bättre än gårdagen! Just nnu väntar jag på att mina nudlar ska bli klara sen är det packningstajm för hela slanten för imorgon beger jag mig iväg till Karlstad och tävlar hela helgen! :D
AWESOME


Kommentarer
Postat av: Louise Brantsberg

Håller alla tummar i Karlstad!! :D

2011-09-15 @ 13:53:00
URL: http://atlantico.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Haha jaha! Ursäkta then ;D Tyckte bara de lät lite funney! Ses i karlstad :)

2011-09-15 @ 14:57:44
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0