Vill inte till skolan imorgon

Nej fy, är verkligen inte så sugen på att åka till skolan imorgon klockan 8 & sen komma hem typ 9 på kvällen... Ne jag vill verkligen inte. Vi slutar klockan 4 & sen ska vi på en föreläsning i örebro klockan 7, asså seriöst klockan 7.. Så det är ju ingen idé att åka hem och sen åka tillbaka efter en timma. Hoppas nästan att jag blir magsjuk, har haft lite känningar utav de så man kan ju alltid hoppas haha
Måste skriva klart det sista på min rapport också.. Är så jävla lat som inte gjort det än.. Men tänker ändå vara uppe länge inatt och fixa med den så det är lugnt.

Vill bara vara hemma och rida nu hela dagarna!!!! Men snart har jag tagit studenten & slipper skolan för resten av mitt liiiv!!!!!!! (om jag inte väljer att plugga vidare om några år, vilket jag nog ska göra) haha men jaja nu ska jag kämpa det sista med skolan, så det kanske är dags att ta tag i alla rester som jag har.
fick bli en bild på Lisa eftersom hon har sååååå många år kvar i skolan :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0