Trött

Gick upp ca 07:15 idag eftersom Lisa skulle tävla petro idag :) Tyckte det gick bra för dom idag fast att det blev ett dåligt reultat i sista men ett pet i LC på sista i grunden, riktigt oflyt för rundan var supeeer!!! Sen i Lbn såg det så sjukt säkert ut alltså verkligen jättebra!! Men sen kom dom lite knas på samma hinder som petro rev i LC så då stannande hon och sen bromsade Lisa på hindret efter, men det går sakta men säkert framåt & Lisa rider henne så himla fint och bra och får beröm av alla jag känner typ haha så duktiga!!!

Var hemma och red blackan innan DIV 1 laget skulle starta. Red på pelhamet  och det kändes som att jag hade full kontroll hela tiden. Hoppade fram lite på ett kryss och sen hoppade jag några olika banor och vi hade tagit ut "vattenmattan" och ställt läskiga saker under hindren. Hon STANNNADE ALDRIG PÅ VATTNET!!! asså LYCKA! Hon hoppade allt jättefint! hon sprang typ förbi vattenmattan en gång för att hon bara körde ut vänsterbogen. Så det måste jag verkligen jobba på. Att få in den och ha kontroll där hela tiden! Här är en liten film från idag, dock ser det ut att gå mycket fortare på filmen än vad det egetligen gjorde och kvalitéten på filmen är kass.
mitt hjärta :) vet att vissa männskor kommer tycka att jag är helt dum i huvudet som sätter på ett sånt bett, men jag bryr mig så lite haha, så om ni har några andra ååsikter får ni gärna låna hästen och rida henne bra på ett vanligt bett och få henne att hoppa, kunna bromsa utan att hennes mun går sönder osv.. :) Det är verkligen inte tanken att jag ska fortsätta rida på det här, utan jag ska växla lite, men så länge som jag inte har någon kontroll har jag inte så mycket val :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Jävlar vad fin hon har blivit, vilket bra jobb du gjort! :D

2012-03-05 @ 20:51:00
URL: http://teamelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0