Nej men tjenare!

Sitter i skolan och möglar haha, nejdå ganska så trevligt att vara här och se lite människor igen, men att plugga är väl inte riktigt min grej.

Slutar vid 12 idag & då ska jag hem och rida Petro & bärran, blackan ska tränas. Kult, får se om hon sköter sig :) Vågar dock inte träna på pelhamet haha känns inte som att det skulle uppskattas, så vi får se hur hon hoppar & om hon hoppar på det vanliga raka, annars får hon gå på pelhamet igen. Jaja det återstår att se. Petro ska få ut och busa lite i skogen :D Hon var för övrigt hur fin som helst igår, verkligen underbar alltså. Om man hade den hästen i storhästformat, geee mig! Hoppade lite också, och det gick så bra och hon hoppade så fint.


Nej nu ska jag väl plugga lite kanske hehhehh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0