lista

Fullständigt namn? Emelie Louise Stenström
Vad betyder ditt namn? Jag har ingen aning faktiskt!
Vem bestämde vad du skulle heta? Mamma & Pappa
Har du smeknamn? Ja, tyvärr inte det finaste... Stenis haha
Om du har ett, vem gav dig det? Några killar i klassen, har dock blivit kallad för det förr men sen glömdes det bort men nu äre tbx.
Är du singel? japp
Hur gammal är du? 18
Ögonfärg? Blå-gröna
Skostorlek? 39
Längd? 172
Ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv? Jag vill att alla ska ha det bra & är nog ganska omtänksam.
Vad får du oftast komplimanger för? Olika, men mina ögon ibland
Din sämsta egenskap? Att jag ofta kan vara negativ men jag jobbar på det hah!
Tycker du själv att du ser bra ut? Ibland haha
Hårfärg? Blond
Hur bor du? På landet på en hästgård
Vad dricker du helst? bubbelvatten
Bästa alkoholbaserade drinken? rosa pantern
Bästa månaden på året? Juli
Bästa dagen i veckan? Fredag
Favoritplagg? mina nya ridbyxor haha
Favoritdjur? hund & häst
Berättar du allt för dina föräldrar? hahah nej
Flirtar du ofta? Njaaa
Är du slampig av dig? neejdå
Är du elak? Nejrå :)
Tycker du om någon? tycker om många :)
Skulle du kunna berätta det? haha jaa?
Kan du hålla en hemlighet? Absolut
Tycker du om Britney Spears? jovars
Har du varit kär i din kusin? hahahhaahha nej aldrig kär
Har du varit på en herrtoalett? har jag säkert
Har du någonsin gjort någon illa? har väl hänt
Har någon någonsin gjort dig illa? ja
Svär du ofta? Jaa tyvärr
Får du som du vill? Ibland
Prövar du nya saker? Jo det gör jag väl!
Har du fuskat på ett prov? Ja
Vad har du på dig? trosor & bh
Vilken färg har dina byxor? ska sova, så har inga byxor på mig.
Vad lyssnar du på just nu? spotify
Hur mår du? jovars mycket bra faktiskt!
Vad tänker du på just nu? Allt jag ska göra imorgon.
Hur många läppglans har du? använder inte läppglans
Vad använder du för parfym? Britney Spears
Långa eller korta killar? Långa
Blonda eller brunetter? föredrar brunetter
Ska dom ha långt eller kort hår? Lagomt haha
Är humor viktigt? Joo det är det!
Bad boy eller good guy? bad boy hahah
Vilken film såg du senast på bio? The girl with the dragoon tatto
Vilken film vill du se helst just nu? phuket filmen
Vad drömde du senast? Hahah massa knasiga saker, mest om folk i klassen
Vem pratade du senast i telefon med? Mamma
Vad handlade samtalet om? Vettefan
Är du blyg? Ibland
Sommar eller vinter? sommar
Choklad eller vanilj? Choklad.
Din första kärlek? Marcus på lekiiiiis
Vill du gifta dig? Jo men det vill man väl
Hur många barn ska du ha? två
Vad ska dom heta? Lizzie & Alvin haha
Vart ska ni bo? I ett slott
Har du några husdjur? Tre hundar 2 katter
Om ja, vad heter dom? Nikki Mitzy Smulan, mosse & pysen
Har du någonsin kysst en kille? hahah nej aldrig :)
Har du någonsin kysst någon av samma kön? men hahah jaaa
Vad ska du göra idag? sooooooooova
image description
gos med viggo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0