Hejsan hoppsan

God förmiddag kanske man säger eller något liknande. Svävar fortfarande på moln över träning för Pether Markne igår :') Att bärran skulle vara så fin kunde jag aldrig tro! åååååh :)
Just  nu sitter jag faktiskt och är oerhör duktig! skriver på två skolarbeten samtidigt haha, projektrapporten som jag inte har så mycket kvar på men det tar ändå tid liksom & sen har jag skrivit halva mitt träningsprogram blablabla, dock är jag verkligen sämst på att bli klar med saker. Tycker ju att jag vart sjuukt duktig nu och då tar jag en liten paus (som alltid blir längre än vad jag tänkt) & så kommer jag inte riktigt igång igen haha.
Men det känns bra att jag börar ta tag i saker iaf! :) BARAOKÄMPA!
Klockan 2 ska lisa komma och rida petro lite, så ska nog bygga upp något roligar på banan så dem får hoppa lite nu innan tävlingen på söndag! Jag ska rida bärris lite lugnt bara så hon är lösgjord och fin tills imorgon!! TÄVLING :) Ska faktiskt hoppa 110 & 120, vi känner att hon faktiskt måste få gå ner i klasserna och göra saker hon tycker är lätt! :)

Sen ska blackie ridas lite lätt, hon fick sig också en liten genomkörare igår ;) fan om 2 veckor  på nästa Lennart träning så ska hon vara fin PUNKT

Jaja ska skriva någon halvtimma till sen ska jag ut i stallet och fixa. Hare gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0