Rolf-Göran Bengtsson, min hjälte!

Han är så värd detta pris, verkligen. Men det jag tycker är det bästa med allt är att han fått ridsporten att synas framförallt i media, där vi aldrig uppmärksammats innan. Att han nu går och vinner det största priset av alla är undertbart! Med det hoppas jag att vi som håller på med ridsport kommer få en annan respekt för det vi gör. Jag menar Roffe är 50 bast och har sina största framgångar nu, det visar ju bara hur målmedveten man måste vara och vilket slit man måste lägga ner för att komma dit. Som hockeyspelare är ju förfasen döööa när dom är typ 30?, haha aja är bara grymt lycklig, för detta behövde ridsporten!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0