Ridhuset hela dagen igen!

Var först i ridhuset med blackan o Petro och som tur var så var bästa lilla Lisa där så då red hon på Petro!! (buuuh vill verkligen bara ge henne Petro helt gratis för ååh så fina och perfekt dom är) men så var man fattig PpPpPppp men red iaf ett dressyrprogram som Linnea lärde oss ;) jag vann med blackie haha. Hon var fin idag med något loj, så hon får vila imorgon! Vill bara att det ska bli bättre underlag nu för hon måste verkligen galopptränas så hon får bättre kondis.

Nu på kvällen var vi nere med bärran, gjorde lite olika övningar och herregud så fin hon var ;o gick fan i perfekt form även mot hindrena. Hoppade som satan gjorde hon också, hade lite studs och sen ett räcke med bara en planka och på slutet låg den på 140 och det klippte hon hur bra som helst och hoppade mig ur sadeln, vilket är väldigt ovanligt haha. Bara hoppas att hon håller den här formen fram till grevagården som blir årets första tävling där vi slår på stort och startar 130 130 135.

Nu vill jag ha mitt internet tillbaka, lagar snart den trasiga ledningen själv -.-


Kommentarer
Postat av: Linnéa Thorén

Du borde satsa på dressyren emelie! ;)

2012-01-17 @ 18:25:46
URL: http://teamthoren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0