lever livet!

Ja min rubrik stämmer verkligen in just nu, var i skolan på fm, rätt så ovärt men Lina hade kommit hem från thai så det var roligt att träffa henne igen! Men sen kom jag på att jag lika gärna kunde jobba hemma på samhällskunskapen så kunde jag sluta där runt 11, så blev det. Gick upp en sväng på stan eftersom det var hindersmässan och köpte med mig 14 par strumpor haha, vart så grymt sugen på allt godis jag såg och inte tala om munkarna men det är bara att hålla i.

Men var hemma rätt tidigt så då satte jag mig direkt och pluggade lite NK & SH, hittade ganska mycket fakta om Tunisien och den arabiska våren faktiskt!
Har även hunnit med 2,2km på bandet o ridit blackie. Nu tänkte jag faktiskt kolla på en film och vänta på att mamma kommer hem så vi kan åka till ridhuset sen blir det mer plugg ikv! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0