KOLSYRA

haha min rubrik <3, älska kolsyra. Ägde nyss ut bärran i hagen, man brukar ju aldrig kunna ta in henne först, utan man får hämta blackan och sen kan bärran också gå in, men idag testade jag en ny taktik. Eftersom hon springer som på en volt omkring mig hela tiden (störigt nära) Så tänkte jag att jag låtsas longera henne. Jag smackade lite på henne och ptrooade lite på henne osv.Jag låtsades till och med att hålla i en lina, men så efter ca 10min "longerandes" så stannade hon faktiskt och jag kunde gå och hämta henne.
Catchiiing.
Så nu ska jag gå ut och gå en promenad med henne i skogen :').
Måste fasen berätta om mina hemska drömmar sen, buuuh kändes verkligen som att dom var på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0