Jag älskar min blackie!

Måste bara säga igen hur mycket jag tycker om min finaste svarta häst!! Utan henne så skulle ju livet vara som kattbajs ungefär. Nu har hon tränat hårt tre dagar på raken med 2 pass idag och galet så duktig hon vart! Nu vill jag bara ut och börja tävla och faktiskt visa upp det finaste som jag någonsin haft i min ägo. Jag är så oroligt lycklig och glad över henne, jag vet att det kommer att ta tid, det är inte säkert hon går klockrent i början på tävlingarna heller eftersom hon har sitt lilla humör, men jag vet att hon har alla kroppsliga förutsättningar för detta och jag ska försöka ta till vara på det till Max! Mitt hopp, min framtid mitt nya allt! Sjukt hur mycket man kan tycka om ett djur alltså.. Nu tänkte jag decka en stund. Sov inte många timmar på lägret inatt så har vart som en död fisk hela dagen, så nu ska jag sova, sen rida bärran i mörkret och springa på mitt band eftersom jag ätit som en häst nu, men de vare vääärt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0