Internet för en dag!!!

Sitter hemma hos min bror eftersom jag måste ha internet. Eftersom stackars lilla jag måste ta tag i lite plugg. Fast bara lite, orkar inte göra allt, hehe.

Har bara ridit bärran idag och hon gick kanoners! Red nere i ridhuset på örsta. Önskar verkligen att jag hade ett eget, för nu måste man samsas med alla andra, och vissa sitter och smackar och ryar på sina hästar hela tiden. Bärran är ju ganska känslig, så hon lyssnar ju på alla deras smackningar osv -.-. Men hon var ändå riktigt fin i formen och arbetade på bra med hela kroppen. Imorgon ska hon på lindelöwträning på eklunda.



hehe tänkte bara säga att alla dessa träd som är bakom mig på bilden är borta.
Våran idiot till "granne" som bor 1km från oss äger tyvärr den remsan av skogen och valde att hugga ner allt -.- Så nu är det helt öppet in till våran gård och ridbanan ligger precis bredvid vägen nu kan man ju säga. Äcklig arg tjej.

Även alla dessa träd som är till vänster på denna bild.

Här ser man väl nästan bäst, o alla träd är gone, förutom det träd som står närmast bilen.


finaste!

Här höll dom på att hugga ner allt :( ska visa bilder någon dag hur det ser ut nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0