Hästar hela dagen lång & en allergisk reaktion igen -.-

Herregud skämde ut mig totalt på p&j på blackan idag. Hon stannade seriöst 5 gånger på varje jävla hinder förutom 1an. JA, ville bara sjunka genom jorden där ett tag alltså. Men allt annat idag gjorde hon så bra, och hon var hur snäll som helst i hanteringen. Så det var positivt. Men hoppningen idag funkade inte riktigt. Haha hon var så sjukt tittig, kollade på precis allt. Vissa språng hoppade hon fint och vissa hinder fick läggas ner osv. Men tur att det var en PJ. Så tar nya tag och hoppas att hon är på bättre humör nästa gång. För hon har haft en riktigt down period och sparkat mycket och inte alls vart rolig att ha med o göra. Men nästa helg ska hon in till ÖFK på banhoppningsträning. Så det blir kanon. För där ska ju hennes riktiga "tävlingsdebut" vara. Så då är det perfekt att hon vart där! :)
Bärri var jättefin, han dock iinte rida fram så mycket och hade glömt mina sporrar men fick ett stopp kan man väl säga. På framhopp hoppade man bara i höger varv och eftersom det blev mest hoppning, så red jag alltså mest i höger varv och jobbade aldrig in hennes jobbiga vänstersida. Men så hon stannade/hoppade åt sidan på 5an för hon körde ut hela vänstersidan + att jag red klantig väg. Men annars är jag nöjd!
Sen åkte jag ner med Lisa till örsta och red petro, hon var superduperfin. Lilla prinsessan <3

Hahah jusste fick en allergisk reaktion idag igen och fick massa röda fläckar på hela överkroppen. Hade precis ätit en chockladdrink typ & förra gången chockladströssel. Så antagligen är det nåt ämne i chockladen jag inte tål. wtf liksom? jaja kul.
image description
förra gången, dock syns det inte så bra, men det blev värre idag -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0