<3

Har vart på örsta nästan hela dagen. Började med att åka ner med bara bärran och hon var så himla fin, helt galet faktiskt! Blev lite inspirerad av Emmy som red dressyr så jobbade henne riktigt mycket och gjorde piruetter lite hit o dit :) hon jobbade verkligen hur bra som helst! Sen åkte vi dit med black o Petro började med blackan och hon var helt amaziiiiing, mamma jag har världens finaste häst!! Hon är i särklass den finaste jag suttit på i hela mitt liv!! Sen red jag Petro och efter ca 20 min började hon kännas precis som vanligt, gick i fin form och arbetade kanon! Så nu ska hon ridas ordentligt tills hon blir såld!! Så snälla kom o kööp, hon är världens bästa! inte speciellt dyr, har många år kvar på tävlingsbanan osv för jag känner mig som en fet flodhäst när jag sitter på henne och nu har jag så himla fina hästar jag vill lägga all energi på + att jag är 18 och får inte ens rida ponny längre! (måste bara säga att jag iaf kommer vara sjukt petig vart hon hamnar och hemmet är 1000 gånger viktigare än priset :) blää hatar mina inlägg från telen, blir bara kladdigt och äckligt, men hoppas att vi får internet snart!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0