emoooemelieeeeee

Att blogga när man är emo kanske är den nya grejen? Statistiken säger det iaf.
Ligger i sängen och funderar på livet, varför vi lever & varför vi ska dö? ja bara en massa varför egentligen. Är bara allmänt trött på livet nu faktiskt. Tycker att mitt oflyt skulle kunna vända snart.
Det kommer bara negativa besked på rad här tycker jag & jag blir fan deprimerad. Vet egentligen inte vart jag vill komma med detta meningslösa inlägg men jag får väl visa mig svag för en gångs skull, just nu är inte livet på topp och jag är inte speciellt glad. Jag är en person som aldrig brukar visa för folk att "jag mår dåligt" eller så men just nu mår jag ju fan inte bra, gråter bara av tanken på allt nu. skolan är jobbig, blackan är knäpp, bärran räcker inte till, felicia ska flytta, petro ska säljas, & en jävla massa mer saker. Känns som att allt som betytt något för mig i livet håller på att försvinna.
FUCK LIFE

Tur är ju att jag har världens finaste vänner som förstår mig och orkar lyssna på mig när jag  är emo. Hoppas bara att allt ska vända för mig nu & bli bättre. Nu kom min lilla missemosse upp i sängen och vill gosa så får väl avsluta det här meningslösa inlägget så.
Struntar i skolan imorgon, orkar faktiskt inte med den.
min finaste vägg!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2012-02-07 @ 12:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0