prinsessan

Min finaste prinsessa, gud så mycket jag älskar dig. Petro är verkligen mitt lyckopiller, hoppade upp och red henne barbacka på banan nu på kvällen med grym musik i öronen och vips så blev allting till ett stort lyckorus, kände mig hur lycklig som helst verkligen + att hon va döfin, finns nog knappt någon c-ponny som är så välriden i grunden som hon är, även om hon inte är i värsta formen just nu så är hon ändå så galet fin.
Min älskade, om jag fick göra om resan med dig så skulle jag inte tveka. 8 år har du förgyllt mina dagar med ren glädje.

Blev inget med blacka idag, det var ju träning i ridhuset och jag och mamma pallade inte att åka ner dit till klockan 9..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0