Onsdag

Hejsan, bloggar mycket nu har jag hört! ;)
Hade bara ett möte i skolan idag & det gick bra! Vi har projektrapportsskrivning nu i 3 dagar & då behöver man inte vara i skolan! så har lite långhelg nu kan man väl säga! :) Ska bara skriva klart min rapport! men det är inte jättemycket kvar så det kommer jag nog hinna, tänkte skirva klart ett avsnitt idag.
Har ridit petro och bärr, lillfjonken var fin! & bärran var inte alls lika fin. Man märker verkligen på mina hästar just nu att dem har gått för lite, allts tidsmässigt, var länge sen jag red ett pass på längre än 45 min förutom på träningarna då & som sagt det börjar verkligen visa sig nu, Hästarna har mycket överskottsenergi & blir tittiga och allmänt jobbiga så idag blev det ett köttarpass på bärran i 1h & 5min, hahaha snacka om att det behövdes :o Red lite utan stigbyglar osådär och på slutet så kan man väl säga att hon faktiskt var riktigt fin & loss i båda sidorna! göttmos.
Har sån enorm jävla träningsvärk i heela kroppen sen långfärdsskriskorna & träningen på blackie.. hahah helt sjukt faktiskt, så fort jag rör mig så känner man hela tiden något nytt ställe man har ont på ^^ Men nu ska jag chilla lite eftersom jag är så sjukt trött, måste fått sömnsjukan eller någe ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0