Lista

Du heter: Emelie Louise Stenström
Smeknamn: Stenis.. haha
Låt som när du är ledsen sörjer till: typ någon twilightpianogrej.
Beroende av: Mina hästar fan, nä men bubbelvatten kanske?

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon tror jag

Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig & omtänksam
Brukar du skratta för dig själv? hehehe det kan väl hända..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Jaaaaa"

Var bor du? Örebro eller 2mil utanför i hällabrottet.

Trivs du där? Ja faktiskt, bor lite ensam sådär, har en granne 200m bort så jo men det är chill.

Hur svarar du i mobilen? "Hallå eller a de e emelie

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle köpa smör & pucko haha
Antal timmar sömn inatt: Ca 10 kanske :')

Sov du ensam: Neej min lilla missemosse sov med mig såklart!

Brukar du komma i tid: HAHAHAH nej
Hur känner du dig nu: Glad :D

Vanligaste färg på dina kläder: typ svart & grå tror jag :o

Vad tycker du om fötter: Tycker dom är galet äckliga egentligen, sjukt fula hahah

Vad saknar du: Sommaren.

Hade du en bra kväll igår: jadåååå!

Favorit dryck på morgonen: oboy eller bubbelvatten
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alltid på tok försent...

Är du blyg? ibland, men typ inte :D
Sysslar du med någon idrott: ridsport
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Njaaaeee tvek på den alltså

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: jadu en massa saker som bara killar kan typ?

Är du nöjd med ditt liv: Jo det kan man lugnt säga! :)

Är du bortskämd: beror ju på med vem man jämför med men nej.
Vad gör du i morgon: går i skolan & sen ska jag träna.

Vad är det värsta du vet? Konstiga människor man inte förstår sig på & falskhet

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag det har jag verkligen!!

Vad är det finaste du fått? Lätt min finaste Petronella, hon kommer alltid vara det bästa köpet någonsin.
En speciell dag du minns: När jag vann globenkvalet med yanne i borås..

Du samlar på: Ingenting.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: typ maja hahaha :D
När grät du senast: förra veckan

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, köpa en fin häst & tävla massa!

Vill du gifta dig: Kanskee

Vill du ha barn: Jajjemen

Är du musikalisk? HAHAH nej

Vad dricker du helst när du är törstig: bubbelvatten

Bor dina föräldrar tillsammans: japp

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Jajjjjemen!

Biter du på naglarna: nej fy gud så äckligt....

huuhuhuh mitttt håååååååååååååååååååår :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0