Hola amigos

Har gjort det jag förväntat av mig själv idag vilket känns bra! haha. Red ut på andra sidan vägen med min prinsessa och Felicia & Mirre, bara för en liten stund kändes allt normalt igen, precis så som det borde vara. Jag o F pratade ut om våra liv osv men snart tar det slut också. bläää, men vi får ta vara på dessa dagar vi har kvar tillsammans nu! <3
Prinsessan skötte sig fint som vanligt! Sen har jag även mockat stallet, fodrat och allt sånt där, så känner mig faktiskt lite duktig! Hade inga mer hästar att rida idag, för blackie behövde  ner till ridhus och det hinner vi inte idag för ska om en liten stund dra iväg och klippa mig hos en barndomsvän som går frisörlinjen, haha kan bli spännande, kommer antagligen få väldigt kort hår eftersom allt är döslitet :')

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: Jag förstår :D Okej, det kan låta rimligt, faktiskt, men hon kommer fortsätta vara tillsalu liksom, så får vi se vad som hände rom typ en månad :)



Hm, jag vet inte riktigt, eftersom att detta är min första tillridningshäst så hade vi inga jättehöga krav osv, tror vi betalar varannan skoning och sen är hon här på foder, jag vet inte vad vi får av försäljningspriset osv, är inte så insatt i den delen, mest mamma som skötte det, haha. Men det kan du nog ta upp med ägaren, sånt går nog att diskutera! :)

2012-02-07 @ 20:16:37
URL: http://cooorre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0