Hårfix & bil

Var iväg till frissan idag igen & blekte håret! är mycket nöjd med resultatet. Inte för ljust, lite lagomt sådär mihihihi. Sen körde jag faktiskt hem ifrån kumla :o buhuuu körde på alla dom läskiga ställena som jag har vart rädd för :o typ när man ska upp för en backe och in i rondellen osv osv, men det klarade jag galant du sickan så är riktigt nöjd över mig själv! finns nog hopp om att jag har det där kortet till sommaren faktiskt! :')
Juste fick världens jävla migränhuvudvärk förut också :( så där försvann mina pluggtimmar, fuck life. Finns inget värre än att ha så ont i huvudet så man tror att man ska spy :s men det överlevde jag och den värsta huvudvärken släppte för någon timma sen :)
Nu är klockan asamycket & planen inför imorgon set ut såhär:
- SKOLA
-SKOLA
-SKOLA
-Hemma vid 4 halv 5, då måste petro skrittas och bärran ridas.
-Kl 19;15 är det träning för Lennart med blackie.
Sen ska jag nog sova! (blir nog inte mycket uppdatering imorgon alltså)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0