HAHAHAH HERREGUD!

Asså vet inte vart jag ska börja... Var iaf iväg och åkte långfärdsskridskor med klassen idag & var väldigt negativ till det i början eftersom "pjäxorna var otroligt osköna & man fick ont i fötterna osv, sen tog jag mig i kragen åk åkte iväg ut på den absolut inte säkra isen som det var kanske 5cm lager vatten på överallt. Men det gick faktiskt riktigt bra i början & jag tyckte det var roligt! Sen trillade min klasskompis Hedvig och blev ganska så blöt så hon vände in mot land igen, men jag & malin fortsättter och jag var typ otroligt nöjd över att det inte var jag som ramlat.
Men...... När vi kommit ca 200m till kanske så skulle jag bara kolla bak en gång för att se om våran lärare var påväg, & vips så började miina fötter typ gliiiiida isäääär och tillslut så föll jag bara pladask rakt ner på magen på vattnet (isen). Blev ju så skapligt jävla blöt kan jag ju säga. Kunde krama ur mina kläder hur mycket vatten som helst.. Men jag kämpade mig vidare tills vi tog fikapaus, då fick jag byta byxor på en sten på sjön -.- Otroligt oskönt måste jag sägaa..........
röööövskridskor alltså men vi hade iaf tur med vädret!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0