Bara för att jag äntligen känner ren lycka!

Känner att mitt liv börjar falla på plats igen och jag är verkligen glad igen! Vi alla har väl våra ups and downs & det tar alltid olika lång tid att komma tillbaka liksom. Men nej nu känns faktiskt det mesta bra!
Jag har världens bästa vänner, speciellt rebecca som förgyller mina dagar i skolan,& annars med såklart ;)bästaste! men det finns så många som ställer upp för mig verkligen och det gör mig så himla glad.
Sen såklart Lisafisa som är precis som den lillasyrra jag aldrig fått haha, tycker så mycket om dig skitunge!

Nej men på hästfronten känns det väl också ganska så bra, bara att kämpa vidare med mina knashästar & blackie ska träna på måndag & bärran ska tävla nästa helg.


sen att jag har världens bästa hund känns ju också ganska så bra!



Kommentarer
Postat av: lisa

åhh vad snäll du är bästaste love you :) <333

2012-02-11 @ 21:50:44
URL: http://lisaochniljljus.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hihi Wii, asså hur hade jag orkat med skolan utan dig liksom... Hahahah lavjo<3

2012-02-12 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0