TRÄNING

Blackan fick alltså träna idag, vi kom något försent för det tog typ 20 min att lasta henne och sen hade jag glömt martingallen. Men det gjorde inte så himla mycket eftersom hon ändå inte kan vara med på hela träningen hela tiden, för så mycket kondis har hon inte än. Hon var lite knasig i början och hoppade o for runt. Men hon lugnade sig tillslut och fick gå med de andra på volten. Hon gjorde det mesta riktigtriktigt bra idag! Hon blir som en ny häst när hon kommer hemifrån & får börja tänka lite. Sen hoppade vi en massa olika övningar, och hon var så himla fin! mitt hjärta. Idag fick hon även hoppa lite högra och trehinder på raken, med 5 & 5 galoppsprång i mellan osv. Men jävlar vad speciell hon är,  ska nog fasen skriva ett inlägg om det lite senare så ni får reda på hur hon verkligen är, för normal de är hon inte. hahah sen om det är bra eller dåligt får tiden utvisa ;)

Lisas syrra My filmade även så när hon lagt upp det på YT så kommer filmen upp här direkt!:)

Var hur nöjd som helst efter träningen och så skulle vi bara lasta och åka hem, tror ni hästfan går på eller? NEJ DET TOG EN TIMMA. Bara för att hon är så jävla envis -.- men vi kom ju hem iaf.

Fick rida bärran skitsent när jag kom hem också..  Men som tur så var hon så himla fin och allt bara klaffar och jag veekligen rider hela tiden, min sits har blivit galet mycket bättre, hela jag hänger ihop o ne fan det kändes jäkligt bra! Red bara i ca 30-35 min eftersom det blev så sent, men så fin som hon var kunde jag suttit där en timma till :')

orkar inte med bild, sorry

Kommentarer
Postat av: my

http://www.youtube.com/watch?v=-vh6tZPMlac



så nu ärfilmer klar :D

2011-09-29 @ 21:42:50
URL: http://myyyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0