Stormbreaker

Hello mina vänner. Hinner inte uppdatera mycket om dagarna längre, startar inte ens datorn när jag kommer hem utan då är det full rulle hela tiden. Om jag inte som idag SOOOOV när jag kom hem.

Har bara ridit Petro idag, jag och mamma red ut en sväng. Hon red på bärran. Båda var duktiga även fast att det typ var storm eller är storm. Lite extra busiga kanske hih :D

Blackie fick vila, hon var helt stissig att bara ta in när det blåste såhär mycket så ett ridpass kanske inte hade gått allt för bra ;). Sen har jag även klippt halva B, det var allt jag hann med innan kl 8. Så tänkte gå ut och klippa klart henne efter idol eller ta det imorgon, det får vi se. Längtar verkligen galet mycket till karlstad nu! Jag och mamma ska bo på hotell, så jääääääääkla gött säger jag bara! Fanns typ gym o bastu o sådant lite chill!

Nej nu var reklamen slut så vi höres! puss :D

mylove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0