satan i gatan

Herregud vet verkligen inte vart jag ska börja. Men det här har vart den sämsta dagen på flera år verkligen.

För det första så vaknade jag på lite fel sida och var sur typ redan när jag vaknade.

För det andra så var det jordens motvind påväg till skolan och det är en backe som är dödens att cykla upp för utan motvind liksom :(

För det tredje så sög skolan getpung & våra lärare är efterblivna och fattar inget som har med hästar att göra osv osv (tänker på mitt o beccas projektarbete)

För det fjärde så slutade jag skolan och blev genast mycket gladare. Kommer till kumla och hoppar på cykeln igen.

Sen till de femte och värsta på hela dagen. När jag kommer till backen som är dödens att cykla  uppför betyder ju att den egentligen är livets att  cykla ner för, mycket fart osv.. Jag pratar med felicia i telefonen och är väl mitt i backen typ, har fått upp rätt mycket fart då hör jag precis hur det börjar låta lite konstigt, hann komma på att det var min väskas band som skavde mot hjulet.

 Sen drar cyklen på jordens tvärnit och jag flyger över styret och typ tre meter till, mobilen flög bort & in i en buske redan i fallet haha. Kravlade mig upp och kollade mig runt så att ingen sett något, tar upp min mobil som fick fina repor & sen ser jag att kedjan hoppat på cyklen och att min armbåge blöder igenom tröjan. Ringde pappa så han fick komma o hämta mig.

LIVETS LIV ELLER VAD SÄGER NI? Borde inte gå utanför mitt rum idag egentligen..

tur jag har mina prinsessor ute i stallet iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0