If you change your mind

Världens bästa,finaste och knäppaste häst!
Passet på blackan gick väl ungefär som jag hade trott efter en veckas vila hehe hon var mer i luften än på marken. Men när hon väl var på marken så var hon så himla fin! Men får hoppas att hon sköter sig imorgon för då ska felicia ta med sin systemkamera och så ska vi fota till våran nya blogg. Så vi ska alltså starta en blogg ihop, kommer nog bli kul om det blir som vi tänkt oss ;)

Nu tänkte jag dra mig mot stallet igen och rida bärran, mamma har ridit henne i två dagar nu så ska bli kul o se hur hon känns nu hahahh! Men tänkte rida över lite bommar oså så hoppar vi nog lite hemma imorgon & sen måste jag även ner till örsta och rida lite i veckan och rida i ridhuset eftersom tävlingen i karlstad faktiskt är inomhus.

Jaja mer updatering senare även bilder och film på knäppblack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0