huvudvärk, ajaj

Jobbig dag osv.. Skolan till 4, sen hem o äta och sen direkt typ vidare till en TUR-föreläsning eller en kick off rättare sagt med Elisabeth Lundholm, mycket klok kvinna med massor av kunskap! Men har inte riktigt bestämt mig om jag vill vara med eller inte, kan berätta mer om det någon annan dag. På tok för trött nu.

Men hann inte med någon ridning idag så har inte så mycket att skriva, förutom en sak. HAHAHAHAHAHHAHAH jag dör lite, läste igenom min och beccas idpsykologi som vi ska ha redovisning på imorgon och asså vi har myttat ihop en hel historia men den är KUNG! :D & ÄVEN MASSA GRATTIS TILL REBECCIS SOM FYLLER 18 år idag!!!!! utgång på fredaaag! :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

thank yooooooooooooooouuuuuuuuuuu, våran redovisning kommer äääääääga! :D loveu<33

2011-09-26 @ 22:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0