hiha

Hey bloggis. Nu är min hajkväska nästan färdigpackad, får inte glömma det som ska i imorgon bara så som : Maten,regnjacka,stövlar,kamera & nåt mer :o skrev upp allt på en lista haha efterbliven tjej :)


Kom och tänka på en helt random sak asså min katt (som numera är pappas katt) har börjat sova på mitt rum? wtf jag tvingade henne att sova här när hon var bebis. O efter det kan jag väl förstå att hon hata mig.. haha men nu har hon sovit hos mig i typ 2 veckor i sträck :o Men det som är kul är att hon fortfarande inte tycker om mig & att jag absolut inte tycker om henne(Jo klart lite) Men hon fångar så sjukt äckliga saker och släpar in hela tiden, men vi har väl inte riktigt klickat om man säger så.
Men nu sover hon på mitt rum igen & jag har inte en aning om varför
Ifall någon undrade liksom :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej!

Är hästarna dina? :) Isf, står dom i stockholm, haninge tyresö området? :)

2011-09-08 @ 20:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0