goooooooooooooos

Tänk att man kan känna sån enorm glädje till ett djur, haft världens bästa stund med bäris idag! Red henne nu på kvällen och hon var jättefin så det känns bra inför imorgon :) När jag ridit klart henne så borstade jag och gjorde henne fin, och eftersom jag absolut inte hade något annat vettigt att göra så borstade jag & pysslade med henne i ca 1½ timma. Snakca om att min lilla prinsessa njöt :')
Fick till och med klippa henne i öronen på slutet. Men jag borstade med alla möjliga borstar,hade i glansspray & glansolja, fixade hovarna, jag till och med knoppade henne. Brukar alltid göra det på morgonen innan men jag fick sån lust att testa en ny teknik på knopparna så då gjorde jag dem redan nu, men om de ser förjäkligt ut imorgon så gör jag om dem. Det var verkligen som att tiden stod stillla när jag pysslade med henne, åh underbara känsla med ett underbart djur. Så nu får vi hoppas hon ställer upp lite på mig imorgon hihi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0